сряда, февруари 20, 2013

Оу... це де

Ако дрехите ми са подредени перфектно. Ако бюрото ми е подредено перфектно. Ако стаята ми е перфектно чиста и подредена, перфектно уютна и приветлива. Ако навсякъде вкъщи е перфектно чисто и подредено. Ако изглеждам перфектно добре. Ако се чувствам перфектно добре. Ако се усмихвам много. Ако шегите ми са забавни. Ако е перфектна гениалната ми малка лудост. Ако косата ми е перфектна. Ако зъбите ми са перфектни. Ако казвам перфектните неща. Ако правя перфектните неща. Ако слушам перфектната музика. Ако ризите ми са перфектно изгладени и подредени. Ако панталоните ми са перфектно подгънати. Ако леглата са перфектно оправени. Ако завесите падат перфектно. Ако походката ми е перфектна. Ако осанката ми е перфектна. Ако се появявам в перфектното време. По перфектния начин. Ако времето е перфектно. Ако всичко е просто перфектно.

2 коментара:

tech каза...

Всички сме качени на едно махало. То махва през идеалната среда и задържа в безтегловност на о-це-де-то, махва пак мимолетно през средата и задържа на мърлявия хаос...

Greeny каза...

Имаш точка. Макар и so not my original point. Но няма значение. I'm embracing all of it. И двата полюса на махалото.