петък, януари 09, 2009

Antistress

За пръв път от поне 5 години си купих зимни обувки. Студ ли, криза ли, или временно умопомрачение, не знам, но резултатът си седи кротко в кутията на леглото ми. И не че не съм имала желание преди... е, добре де, не съм... but it's all about meeting the right ones. И когато те се появят, просто знаеш. И прекрасни са. Заслужават си 5 години въздържание и кецове пълни със сняг. Сега съм спокойна, че дори и да умра поради липсата на хляб, ток и източници на топлина, то краката ми ще бъдат на сигурно и топло, обгърнати от висококачествена овча вълна!

Три пъти ура за житейските кризи и шопинг терапията!

2 коментара:

junkpaper каза...

нямам търпение да ги видя :) зимните обувки са ми фетиш, то е нещо, което мога да обичам ужасно много, но не и за да ги нося, просто ме кефят :) приличат ли на мали пухкави кафеви крепости? :D

а кецове пълни със сняг е толкова гадно.

Анонимен каза...

chicks!