четвъртък, юни 12, 2008

The list

Реших да спретна един списък с всички request-ове за пренасяне на контрабандни стоки към България, тъй като желанията все повече нарастват, а паметта ми все повече отслабва... Затова давайте. Аз не че ще ви донеса нещо, ама вие си кажете just in case. Дотук имам: бонбони за Деси, шоколадови ядки за Спас, кецове (мхм!) за Вера, тесто за cookies за Яна, кленов сироп за Жи... бре, много малко бе... аз като казвам, че паметта изневерява... Та хайде, допълвайте, ама не се надявайте много :)

6 коментара:

Анонимен каза...

шъ може ли един сладолед- голяма бака - с карамел и ядки :-)

Greeny каза...

Абе той тая година нещо не е вкусен... И cookie-тата хич ги няма. Не знам... развалили са ги ми се струва. Негодници!

junkpaper каза...

аз искам фотоапаратче ама щи кажа какъв по-натам. ти кога си идваш? ае ще те изчакам за купона по случай новата ми квартира :)

Greeny каза...

Към края на Септември съм го замислила, освен ако не съм навъртяла милионите и не съм забегнала в Австралия :) Ама живот и здраве ще освещаваме квартирите... :)

junkpaper каза...

мания тая австралия бе, там един свясен бар нямало, кат одил брато :) я по-убу земи иди до новата зеландия (старата вече си я знаем)

Анонимен каза...

аз пък искам да опитам от кленовия сироп на жи.не ща персонален.разбрах, дебелеело и пристрастявало се към :)