сряда, май 14, 2008

Райчооооооо, Раааайчоооооооо, РААААААААЙЧОООООО

Чак днес се сетих да преслушам диска, който Зак беше записал за хижата и който впоследствие аз получих като един добър вехтошар и събирач на всичко. Както каза той, иманяри сме, кво да се прави :) Та в този диск се натъкнах на много любима моя песен. Пуснах си я и отново отворих сайта на btv, за не знам кой път днес, да проверя прогнозата за времето. Голям автогол си вкарва човек като реши да прави open-air събиране посред май месец, когато още не е ясно да си носиш дъждобран ли или слънцезащитен крем като излизаш. Много ми се ще Райчо да е на моя страна утре, но пък не мога да не взема под внимание дъжда, който ме пра днес по никое време и да не се притесня за безподслонните нас. (Винаги съм се чудела защо пък "подслон"... може би едно време хората са се приютявали под слон в случай на нужда, а? Ама аз и слон нямам за утре.) И така за пореден път слушам "With or without you" от диска на Зак и се чудя ще го бъде ли или не. Райчо, нали беше наш човек уж... какви са тия работи сега... Със или без теб? Райчо? Раааайчоооо? РАААААААЙЧОООООООООООООООООООО???
Хм, не отговаря. Някакви идеи какво да правя в случай, че не се появи в уречения час на уреченото място?



P.S. Отчаян опит все пак да призова духа на Райчо


И един още по-отчаян

2 коментара:

Minerva каза...

Един по-як найлон, опъваме го над подходяща малка полянка и се паркираме отдолу:)

Greeny каза...

Хехехе... Благодаря за идеята Жи, и за всичко actually :) А пък Райчо май все пак се смили над нас, а :)