понеделник, май 12, 2008

Зеленото

Помръщих се на блога си известно време, защото все съм неудовлетворена от начина, по който е оформен... а и не само... Замислих се какво да сменя... заглавието... снимката... фона... Но се сетих с каква глупавичка идея тръгна всичко. Ами най-хубавите неща в живота ми са все зелени... Пролет. Ментов чай. Ябълки. Любимият ми суичър. Тениската "Dear Santa...". Пуловер и още поне две други тениски. Чифт джинси. Скинът, който ползвам в QIP, прекрасния Celtic Oak. Четката ми за зъби. Пастата ми за зъби. Душ-гелът. Сапунът. Шампоанът и балсамът. Чантата Case Logic, в която се влюбих в Щатите и за която си мислих цял месец, докато не се поддадох на изкушението да си я купя. Шалтето, с което се сдобих наскоро :) Четирилистната детелина от рисувано стъкло. Ароматизирана свещ "Glade" с названиетo "Relaxing Green". Зелени рибешки кости, изрисувани върху друго стъкло. Малко шишенце с панделка и послание в него. Ръчно рисувана картичка с цвете...
Мне... май нищо няма да променям... поне засега.

Няма коментари: